Splošni pogoji sodelovanja

domov > Splošni pogoji sodelovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

veljavni od 24.10.2021

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine.

1. Registracija

Za uspešen nakup je registracija kupca neobvezna. V primeru registracije bodo vnešeni podatki varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil!

2. Naročilo

Po oddaji naročila, prejme kupec, še isti dan, na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 8 (osmih) ur sporoči na naš elektronski naslov. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem/upravljalcem spletne trgovine, nepreklicno sklenjena. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je le-ta shranjena na sedežu podjetja, kjer je dostopna v ponedeljka do četrtka med 8. in 12. ter 14. in 16 uro, v petek pa med 8. in 12. uro. Prodajalec v roku 1 – 2 delovnih dni naročen/e izdel-ek/ke zapakira in odpošlje, če je le ta na zalogi. V primeru, da izdelek ni na zalogi (kupec je o tem obveščen že v spletni trgovini) pa se odpošlje od 4 do 8 dni po naročilu. Kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 2 do največ 4 delovne dni po odposlani pošiljki po pošti Slovenija.

3. Plačevanje in stroški dostave (pošiljanja)

Plačilne možnosti so naslednje:

a.) po predračunu za avansno plačilo; ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun. Takoj ko je plačilo vidno na našem poslovnem računu, izdelke pošljemo na željeni naslov (poštnina: 3,50 eur),
b.) po povzetju; pošiljko pošljemo po pošti z odkupno vrednostjo (poštnina: 3,50 eur + pribitek 1,60 eur, ki ga zaračuna pošta). Ko stranka prevzame pošiljko mora dodatno plačati še stroške UPN nakazila, da se denar nakaže na naš račun. Stroški UPN naloga so odvisni od vrednosti nakazila. Do 98,00€ je to 1,25€, od 98,00€ do 501,00€ pa 1,28% od zneska nakazila. V primeru da stranka pošiljke ne prevzame je dolžna poravnati stroške pošiljanja (tudi stroške vračanje pošiljke – 2,00 eur).
c.) osebni prevzem; pošiljko prevzamete sami na naslovu: Podmilščakova 34, 1000 Ljubljana, ni dodatnih stroškov

4. Cene

Prodajalec ni zavezanec za DDV. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila! V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev, ki bo šla v smer obojestranskega zadovoljstva.

5. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

Že kupljeno blago, pod pogojem, da je blago nerabljeno, neodprto, nepoškodovano in v originalni embalaži, lahko kupec v roku 15. dni od prejema blaga, pošlje nazaj prodajalcu in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek vračila in strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec. Kupcu pripada pravica, da v 15. dneh, po prevzemu blaga, pisno sporoči prodajalcu, da z izdelki ni zadovoljen ali da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, izdelke pa mora nato vrniti v roku 15 dni od obvestila o odstopu od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca in sicer na e-pošto: info@rtv-servis.si, blago pa vrniti v petnajstih (15.) dneh od dneva nakupa oz. obvestila o odstopu od pogodbe. Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano. Priložen mora biti račun, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ne sprejema odkupninjskih pošiljk. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v tridesetih (30.) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, brez da kupec to zahteva.

6. Reklamacije in garancija

Kupec lahko reklamira blago, če le to nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali pa kako drugače odstopaj od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v roku 15 dni od dneva nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, zahteva popravilo artikla ali vračilo kupnine. V primeru reklamacij nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 041 388 868, preko e-pošte info@rtv-servis.si, pošiljko pa, po predhodnem dogovoru z nami, vrnete na naš naslov. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen! Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

7. Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

8. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je Aleksander Gliha, e-pošta: info@rtv-servis.si. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

9. Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

Radix d.n.o.
PE: Bežigrad
Podmilščakova 34
1000 Ljubljana
Osnovni podatki:
DŠ: 90710240
MŠ: 1861891000
Ljubljana, 24.10.2021